Saturday, October 10, 2009

My Tweets - 10/09/09



(From the newest to the oldest)

  • おつかれさま。おやすみなさい。あ、こら、リラ。
  • はだかでリラとハグ。わたしの愛(&体温)をリラから宇宙に向けて発信。あなたに届きますように。
  • おなかがあったまると元気が出てくる気がする。朝ご飯食べて中からあっためるのは正解だね。いつもありがとう。
  • バスタブの中なう。あったかいなぁ。温泉いきたい。露天混浴サイコー。
  • リラの背中のチャックの中には愛がいっぱい詰まってるんだって。萌え~。
  • リラを抱っこしたら昨日より重くなってた。いろんなものを背中のチャックの中にためてるの?もしかしてわたしの代わりに??ありがとう。
  • リラを抱っこしようとしたら、ポカっておなかをたたかれた。おなかはダメよぉ。
  • 涙でてきた。やだ。
  • イライラしすぎて吐きそう。うえっ。
  • 世界中から愛されようとは思ってないけどさ。
  • 性格に裏表がありすぎる人ってヤだな。
  • How about going to Taipei this 3-day weekend....ALONE? How much is the cheapest ticket for RT???
  • でも楽しいうちはいっか。
  • やっぱ不倫ってヤかも。
  • It was really nice having lunch and chatting with "K." Love her :-)
  • Seriously, gotta do SOMETHING about the microwave next to my desk. Really stinks!!
  • http://twitpic.com/ksgh5 - My Rilakkuma TODAY - This is the first thing I see as I wake up in the morning. HUGE & CUTE :-)
  • Did all the work for today in 2 hours this morning! Feeling great!!

No comments: