Saturday, May 23, 2009

Today's Song - Brand New Lover by Dead Or Alive



男女4人で家飲みをした。


「夜な夜な、Dead Or Aliveとか、聞いちゃってるんだ」って私がいったら、
「実は僕、昨夜、アズテック・カメラとか聞いちゃいましたよ」って男の子がいって、
高校生のコロに流行ってた曲、最近聞きたくなるよねーってみんなで笑った。

同年代っていうだけで、まったく違うバックグラウンドなのに、
同じ曲を共有しているだけで、なんか全てが分かった気がしちゃって、
ものすごく大きな安心感で、それだけで全面的に信用しちゃったりして。

♪♪ Now other loves will tell you that
I'm nothing but a pleasure-seeker
For once I really must agree
I need to leave you by yourself
And go in search of someone else
To satisfy my curiosity

Your sweet nature, darling
Was too hard to swallow
I've made my decision
I'm leaving tomorrow

What I really need to do
Is find myself a brand new lover
Somebody real nice to me
Who doesn't notice all the others
What I really need to do
Is find a brand new lover ♪♪

No comments: